Vítejte...

WeddingUp!

25.10. máme jedinečnou možnost se potkat se spoustou svatebních profesionálů na jednom místě

Co doporučit klientovi? A jaký klient vlastně je, kdo to je? Co chce? Co očekává?

Nápady, rady, workshopy a nekonečný networking. Tohle a ještě mnohem více vás čeká na podzim v Ostravě na prvním ročníku Wedding UP! 2018.

25/10/2018

START: 10:00

Pod Landekem 70,
Ostrava - Petřkovice, 725 29

VSTUPNÉ: 350 Kč

S kým se potkáme? Co se bude dít?

9:00 - Otevření prostor, registrace, uvítání
10:00 - 10:30

David Holaň - „My Way“

Majitel, šéfkuchař bistrOPEN

…o cestě z svým gastronomickým snem, o úskalích a nastavení myšlení podnikatelským směrem. Jak se kluk z Česka dostal do Vancouveru a o co bohatší se vrátil? Charizmatický David bude mluvit otevřeně a přátelsky. On to ani jinak neumí. Nenechte si ujít jeho přednášku a připravte si dotazy. Tohle bude nálož inspirace a pohodové energie!

10:30-11:00

Anna Gajdičiarová - „Psát či nepsat? aneb Jak na obsah.“ - Workshop na SECOND STAGE

Event Manager KV-Production, copywriter pinkcopy.cz

Anička je copywriterka, která se specializuje zejména na oblast svatebního businessu a články plné emocí (Co ve službách prodává? Emoce). Píše obsah nejen na web nebo sociální sítě. Na jejím praktickém workshopu se dozvíte, jak si založit blog, co psát a proč, jak začít, jak inovovat. Pokud si přinesete vlastní notebook, můžete si v praxi vyzkoušet, jak se píše třeba PR článek.

10:45 - 11:15

Ondřej Bambous - „Jak funguje klasický český zákazník?“

Co-Founder Svatba.cz a Partydo

Pohled majitele portálu svatba.cz na chování běžného spotřebitele (nevěsta/ženich) na webu, čísla a statistiky, které k podnikání jednoduše patří. Tohle všechno a ještě mnohem více do Ostravy přináší pan Ondřej Bambous, CSO and CO-Founder svatba.cz a Partydo.

11:30-12:00

Jana Kubáčová - „Jak se skládá svatební puzzle?“

Hlavní koordinátorka ve svatebniagentka.cz, jedna z nejlepších svatebních agentur roku 2017 podle Marriage Guide.

Hlavní svatební koordinátorka společnosti svatebníagentka.cz, která má za sebou stovky svateb v roli koordinátorky bude vyprávět o tom, jak je mnohdy těžké spojit všechny dodavatele tak, aby celek byl dokonalý. Jak úspěšně vyjednávat i s těmi, jenž mají jednosměrný pohled na svatební den. Řekne, proč je tak důležité vidět svatební den širokospektrálně a nehrát si jen na „vlastním písečku“. Co se stane, když vše nebude včas a ve 100% kvalitě? Mnoho užitečných postřehů a jistě i nějakou vtipnou historku z praxe si můžete poslechnout již za pár dní z úst této úspěšné dámy.

Oběd
13:15-13:45

Piotr Superson - „Jednou my jim, podruhé oni nám“

Manažer svatebního místa Dwór Świętoszówka (PL)

Piotr Superson se stará o Dwór Świętoszówka k. Bielska-Białej. Polský svatební trh je v mnohém od toho českého odlišný. Nechte se inspirovat lehkostí, s jakou dělají svatby Poláci! Piotr bude hovořit hlavně o smíšených česko-polských svatbách a o přeshraniční kooperaci svatebních dodavatelů.

13:30-14:00

Ondřej Kocur - ``Reklama v online světě`` - Workshop na SECOND STAGE

Cheese Media

„Koci“, jak mu všichni říkají, je brand managerem reklamní agentury Cheese Media. Vrámci workshopu vám poradí jak na online marketing, kampaně na sociálních sítích, co se vyplatí, které sítě jsou vhodné pro vaše konkrétní odvětví, případně do čeho nemá smysl investovat čas ani finanční prostředky. Nezapomeňte si připravit otázky! Máte možnost konzultovat přímo na místě a také v rámci networkingu.

14:00-14:30

Sára Vašková - „Propojeni světa dodavatelů a klientů pomocí médií aneb inspirujme se zahraničním trendem“

Majitelka – svatebniblog.cz

Sára žije na Islandu. Její projekt svatebniblog.cz má spousty followerů a příznivců na sociálních sítích. Přichází teď se svým týmem s inovací v oblasti svatebního businessu. O co jde? A jaké to vůbec je v zahraničí se svatbami? V čem jsme jako Češi dobří a čemu se můžeme učit od zahraničních poskytovatelů svatebních služeb? Sára Vašková si pro vás připravuje mnoho zajímavých postřehů a inovace ze zahraničí.

14:00- 14:30

Anna Gajdičiarová - „Psát či nepsat? aneb Jak na obsah.“ - Workshop na SECOND STAGE

Event Manager KV-Production, copywriter pinkcopy.cz

Anička je copywriterka, která se specializuje zejména na oblast svatebního businessu a články plné emocí (Co ve službách prodává? Emoce). Píše obsah nejen na web nebo sociální sítě. Na jejím praktickém workshopu se dozvíte, jak si založit blog, co psát a proč, jak začít, jak inovovat. Pokud si přinesete vlastní notebook, můžete si v praxi vyzkoušet, jak se píše třeba PR článek.

14:45-15:15

Petr Knap - „Six sigma aneb všechno , co dělám, dělám s ohledem na zákazníka“.

Projektový manažer, lektor, majitel KV-Production

Spojení všech vyjmenovaných funkcí samo naznačuje, že tento speaker má širokospektrální pohled na business.
Dodavatel se na svoji poskytovanou službu mnohdy dívá svým pohledem, místo aby se podíval opačně- jako klient. Petr bude mluvit právě o 100% ohledu na klienta.

15:15-16:00

Diskuse - Svatba v roce 2025

Koordinátorem diskuze je Josef Krsek

Jak si to představujete? Vidíte do budoucna? Inovujete, nebo spoléháte na osvědčené metody, které kdysi fungovaly? Přijďte se zapojit do otevřené diskuze.

10:00-16:00

NETWORKING PO CELOU DOBU WEDDING UP!

Pojďte se pobavit s řečníky i ostatními účastníky festivalu Wedding Up!2018 u dobré kávy vrámci neřízeného networkingu v průběhu celého dne! Nezapomeňte si vizitky a elevator pitch!

Rozloučení

Časový harmonogram je v tuto chvíli orientační, nepředpokládáme výrazné změny, nicméně právo na ně si vyhrazujeme. děkujeme za pochopení.

Ptáte se:

Koho potkám?

Všechny řečníky najdete vypsané v programu a pokud jde o účastníky, tak všechny možné svatební dodavatele. Každý bude mít svou jmenovku, tak se nebojte budete přesně vědět s kým máte tu čest.

Co vše je v ceně vstupenky?

Pořádná nálož inspirace, informací, nově nabytých informací a nové kontakty. Také voda a oběd. 

Jak se dostanu na Landek?

Doporučujeme použít auto, tím totiž můžete přijet a vjet až do samotného Landek Parku a zaparkovat přímo před budovou Bistropen. Pokud se rozhodnete pro prostředky hromadné dopravy, jezdí sem autobus č. 34, 52, 56 a 67. Zastávka „Hornické muzeum“.

Co bude k jídlu?

Kuchaři se postarají o to, abyste si mohli vybrat ze 2-3 variant, myslí i na dietu a jídla bez masa. Z čeho přesně můžete vybírat bude zveřejněno ve facebookové události https://www.facebook.com/events/1705888072853081/. Tak se přidejte. Mimo menu si určitě dejte kávu, mají tady opravdu dobrou! 

Volná diskuze, co to má být?

Bude to dobrovolné, moderované setkání účastníků WeddingUP! s předem daným tématem- „Svatba v roce 2025“, do které se můžete libovolně zapojit a probírat s ostatními své sny, vize, očekávání… Rozhodně se zapojte, brainstorming se vždycky neuvěřitelně hodí. Obzvláště, když najednou slyšíte i jiný náhled na věc, než je ten váš. 

Mám si sebou něco přinést, když chci na workshop?

Určitě si sebou vemte noťas nebo tablet. Například na workshopu o psaní obsahu na web/blog/soc. sítě budete cvičit psaní prakticky. Pokud však techniku sebou mít nebudete, nic se neděje, není to podmínkou účasti na workshopech.

Nejsem úplně profesionální networker, jak na to?

Jsou lidé, kteří vejdou do místnosti a mají pocit, že jsou středem pozornosti a pak ti, co stojí v koutě a pozorují. Networking takto ale nefunguje. Tady jsou všichni středem pozornosti. Připravte si své vizitky a krátké povídání o tom, co děláte a jací jste a nebojte se oslovit kohokoliv. Všichni účastníci festivalu budou nosit jmenovku s identifikací, stačí se rozhlédnout a vybrat si partnera. A pokud si nejste jistí, obraťte se na ty, jenž budou mít na jmenovce nápis „pořadatel“ a logo KV-Production. Rádi pomůžou. 

Registrujte se