Penzion Mlýn Ropice – recenze svatebního místa

Penzion Mlýn Ropice najdete v Moravskoslezském kraji, kousek od Třince. Pokud plánujete svatbu právě tady, poptejte letní termín minimálně 1,5 roku předem. Víkendy jsou plné, svatby tady dělají i přes týden a to v úterý a ve čtvrtek. Objekt leží v údolí nedaleko golfového hřiště Ropice, okolo je louka, pár domků, lesík. U lesíka v boční části budovy je parkování.

Mlýn byl původně postaven v roce 1899 a sloužil k mletí obilí a výrobě elektřiny.

penzion mlyn ropice
Svatba v Penzionu Mlýn Ropice

Toto svatební místo je ideální pro svatby o 50 lidech, pokud plánujete svatbu vevnitř a nechcete se mačkat. Je tady i možnost mít svatbu venku ve stanu (v letních měsících). V takovém případě se kapacita zvedá na cca 80 osob. Zabaví se i děti – ty se vyřádí na skluzavce a trampolíně, nebo si můžou na louce zahrát fotbal.

penzion mlyn ropice 2 1

Svatební obřady jsou primárně v pergole vedle penzionu, oddávající dojíždí z Třince. K obřadu doporučujeme živou hudbu (housle, kytara), při menším počtu hostí se obejdete bez ozvučení (mikrofonu) oddávajícího. Máte-li menší svatbu, kdy nebudete mít venkovní stan, promyslete uspořádání stolů, zejména pokud chcete na svatbu kapelu. Ta se do prostoru nevejde, pokud má třeba více členů. Pokud máte svatbu ve stanu, tak je to v pohodě, ale personál zpravidla připomíná, aby se v pozdních hodinách zvuk kapely tlumil kvůli rušení nočního klidu. To samé platí i u DJ, pokud hraje venku (zřídka). Na druhou stranu nemá problém vevnitř, jelikož nezabere tolik místa a něco vám zbyde i na taneční parket.

Ubytovat tu můžete 27 hostí. Pokud potřebujete, můžete přijet už den před svatbou a přespat.

penzion mlyn ropice 3

Na závěr