DJ na svatbu Opava

Opavsko • Krnov • Vítkov • Bruntál • Jeseník

300+ párů hodnotilo naše svatební DJ. Vsaďte na kvalitu a spolehlivost.

Co když můj DJ onemocní?

DJ je také jen člověk a může se stát, že onemocní. Vždy pro Vás však máme náhradu, takže se nemusíte bát, že budete bez svého DJ na svatbě. Sídlíme v Ostravě v krátkých dojezdových vzdálenostech. TOTO GARANTUJEME i ve smlouvě, kterou spolu uzavřeme.

Co vše s sebou DJ přiveze?

DJ přiveze kompletní zvukovou i světelnou techniku včetně vlastního stolu, což oceníte nejen Vy, ale také personál na svatebním místě. Hodně si dáváme záležen na designu techniky, osvětlení místa a také na detailech jako jsou kabely apod. Máme poměrně rozsáhlý světelný park, takže pokud bude Vaše svatba probíhat ve větších prostorech, není to pro nás žádný problém. Každý náš DJ využívá stejné profesionální vybavení značek Pioneer, Electro-Voice, RCF, Shure a dalších. Máme také bezdrátové ozvučení pro venkovní prostory, což se hodí zejména v místech jako Štáblovice, Mlýn vodníka Slámy a mnoha dalších.

Jak garantujeme spokojenost?

Hodnotilo nás již více než 300 klientů a to na různých místech. Buď využijí náš hodnotící formulář zde na webu nebo hodnotí naše služby v Google Review, Facebooku, Beremese či dalších na místech. Nedoporučujeme služby, jejichž hodnocení nenajdete nikde jinde krom jejich webu. Většinou pak jdete na slepo.

Jakou hudbu bude hrát?

Hrajeme vždy podle toho, co máte rádi Vy a Vaši hosté, nikoli my. Svatební DJ nehraje pro sebe, ale pro Vás. Snažíme se vždy přizpůsobit dané situaci, jak hudební skladbou, tak její hlasitostí. Svatba většinou začíná multižánrově jak starší tak novější hudbou, tak aby se bavily všechny 3 až 4 generace, které na své svatbě máte. Před svatbou se spolu domluvíme jakou muziku preferujete, co byste chtěli slyšet a co naopak ne. Máte také možnost si předem zvolit písně, interprety či žánry, které se Vám líbí a měly by rozhodně zaznít a to v naší Klientské zóně. Zajímá nás také, jakou hudbu naopak rádi nemáte. Říkáme tomu „Black list“ a ten důsledně dodržujeme.

Bude DJ také svatbu moderovat?

Ano, moderování je pro nás samozřejmostí. S mikrofonem jsme velice aktivní, spolupracujeme se svědky, moderujeme hry, aktivity, organizační záležitosti. V této oblasti se pravidelně vzděláváme s externími profesionálními moderátory. Samozřejmě v několika jazycích – aktuálně CZ, SK, DE, EN, ESP, PL, RU, HU.

Hraje DJ na přání svatebních hostů?

Ano. Někdy se stane, že nikdo nepřijde, protože se DJ přesně trefí. Většinou však hosté chodí a my je k tomu nabádáme. S hosty se bavíme a zajímáme se o to, jakou hudbu mají rádi. Hudba dle přání Vás a Vašich hostů je tedy pro DJ samozřejmostí.

Jak dlouho bude hrát?

Končíme až podle Vás, cena se již nemění. Užijte si svou svatbu maximálně.

Od kolika mít DJ na svatební párty?

Velice individuální záležitost. DJ můžete mít už od svatebního obřadu, pokud jej však chcete až později čistě třeba jen na svatební párty, doporučujeme nejdříve 3-4 hodiny po obřadu. Do 2 hodin po obřadu máte již většinou také po obědě a DJ nebude rušit, když si bude chystat techniku (jezdíme vždy cca 120 minut před začátkem produkce).

Kdy bude DJ chystat techniku?

120 minut před začátkem produkce. Příprava techniky trvá zhruba 90 minut, zbylý čas je tzv. „vata“. Pokud je to možné, připravujeme techniku již den předem. V případě, že je technický rider složitější, přizpůsobíme tomu také čas přípravy.

Chceme také kapelu.

Máme v týmu také kapely a umělce. V části živá hudba najdete více informací. Tak koukněte.

Pomůžete nám s doprovodným programem?

Vytvoříme pro Vás doprovodný program celého svatebního dne. Spolupracujeme s množstvím kvalitních dodavatelů, za jejichž služby dáme ruku do ohně. Svatební hry a tipy na svatební zábavu najdete ke stažení v naší Klientské zóně.

Co musíme zařídit jako novomanželé?

Protože víme, že s přípravou svatby máte již tak mnoho starostí, děláme maximum proto, abyste alespoň s hudbou neměli starosti žádné. Jediné, co po Vás budeme chtít je zásuvka v dosahu do 5m, ale i to jsme si schopni sami domluvit.

Budeme uzavírat smlouvu?

Samozřejmě. Vždy uzavíráme smlouvu a vydáváme fakturu. Podpis smlouvy probíhá online. Úhrada probíhá vždy bezhotovostně. Toto vše přes Klientskou zónu. Detailní postup se Vám zobrazí také po vyplnění poptávkového formuláře.

Co je Klientská zóna?

V ČR se jedná o jedinečnou službu, díky které máte plně pod kontrolou svou akci. Aktivity, svatební hry, hudba, inspirace, smlouva, veškeré údaje včetně kontaktů na svého DJ – to vše máte kdykoli k dispozici. Obrovskou výhodou je Playlist management, díky kterému si můžete zvolit své oblíbené písně či žánry. Dále zde najdete spoustu rad a inspirace, šablony ke svatebním hrám a mnoho dalšího. Klientskou zónu najdete zde. Přihlašovací údaje obdržíte před podpisem smlouvy.

Kdy zvolit kombinaci svatební DJ + moderátor?

Tuto službu poskytujeme od roku 2018. Vzorem nám byly americké svatby, kde je tato kombinace dnes velice častá. V České republice nevíme o nikom, kdo by tento typ služby poskytoval na svatbu. Moderujeme v několika jazycích: CZ, SK, EN, DE, ESP, FR, PL, HU (vždy v kombinaci s češtinou).

Kombinace DJ a moderátora zvlášť má své výhody. Moderátor má totiž daleko více možností jak komunikovat s Vámi či Vašimi hosty, není limitován prostorem a může Vám pomoci daleko více při koordinaci programu. Pokud je svatební DJ také v roli moderátora, je jeho prostor omezen. Omezení spočívá v tom, že například u svatebních her je poměrně složité moderovat, pouštět hudbu a ještě se pohybovat mezi hosty či v prostoru.

Pomůžete mi zorganizovat svatební hry?

Svatební hry jsou jednou z důležitých součástí většiny svatebních dní. My doporučujeme maximálně 2-3 aktivity, doporučujeme zapojit vlastní představivost a také svědky. Hry běžně moderujeme, případně pomáháme svědkům.

Inspirací pro Vás může být náš speciální portál ZDE. Najdete zde mnoho šablon, aplikace, můžete si vygenerovat vlastní svatební kvíz, hru Královský kočár atd. V průběhu svatby Vám s organizací a moderováním her pomůže každý svatební DJ nebo moderátor KV.

Máte něco navíc?

Máme toho spoustu. Krom DJ máme v týmu  kapely a hudebníky, fotografy a kameramany, fotobudku. Spoustu dalších možností také při osvětlení sálu, uděláme na Vaší svatbě vizuální show, tanec v oblacích. Stačí si jen vybrat.

Chci svatebního DJ, jak mám postupovat?

Zadejte poptávku, ozve se Vám Petr nebo Anička, kteří se u nás o poptávky starají a pomohou Vám.

Jak dlouho dopředu je dobré objednat svatebního DJ?

Čím dříve, tím lépe. Naše kapacita není neomezená. Každý rok se objeví termíny, které zmizí ještě před koncem předešlého roku (10.10.2020, apod.), proto na nic nečekejte.

Cena DJ na svatbu?

Cena začíná na 7400. Za cenou a kvalitou poskytnuté služby si stojíme. Nižší cena by naši službu dehonestovala a nemohli bychom jí poskytovat na současné úrovni. Cena se odvíjí od několika parametrů a proto je individuální. Jedním z nich je začátek svatby, dalším dojezdová vzdálenost a náročnost, pokud máte navíc také ozvučení svatebního obřadu, cena vzroste. Naše cenová politika je postavena férově a to tak, abychom mohli poskytovat službu v nejlepší možné kvalitě s kvalitní technikou.

Kde si v Opavě a okolí udělat svatbu?

Často hráváme v Panském Mlýně, v KD Na Rybníčku, ve Štáblovicích v Zámecké restauraci, Mlýně vodníka Slámy, hotelu Cvilín v Krnově a dalších místech. Možností je mnoho.

Tak už neváhejte a pošlete nám nezávaznou poptávku

Dozvíte se, kteří DJs jsou volní, jaké další služby máme a kolik to bude stát. Nebojte se, nekousneme vás 🙂

Můžete také zavolat nebo napsat email

Anna Gajdičiarová

Obchod, Marketing

DJ NA SVATBU

VÍCE INFORMACÍ

FIREMNÍ AKCE

VÍCE INFORMACÍ

ŽIVÁ HUDBA

VÍCE INFORMACÍ

FOTO, VIDEO

VÍCE INFORMACÍ