DJ na svatbu Havířov, Český Těšín

tým profi DJs • přes 500 hodnocení • více než 300 svateb ročně

Havířov • Karviná • Český Těšín • Orlová • Bohumín

516 hodnocení
4.9/5

Hudba: 5.0
Příprava: 4.97
Moderování: 4,98

Nejčastější otázky – souhrn

Co vše dostanu, když si u KV-Production objednám DJ na svatbu?

Dostanete především službu na nejvyšší možné úrovni. Všichni jsme profesionálové především svým přístupem, neustálým vzděláváním ať už v komunikaci, jazycích či technice hraní a vystupování. Již od začátku stavíme službu DJ na svatbu na tom, že nejde jen o hudbu. Našim úkolem a cílem je vás a vaše hosty maximálně pobavit hudbou, moderováním, hrami – vše samozřejmě podle vašich představ.

Můžeme vám tedy nabídnout:

  • Komunikaci a moderování v 8 jazycích (CZ, SK, PL, EN, DE, ESP, FR, RU).
  • Kompletní osvětlení a ozvučení sálu.
  • Zvuk také ve venkovních prostorech či vedlejších sálech.
  • K obřadu můžete využít naše hudebníky či DJ.
  • Garanci zastupitelnosti všech služeb.
  • Moderování svatby jako takové, nejen hry či oznámení svatebního tance.
  • Klientskou zónu včetně elektronické smlouvy, díky které máte vše pod plnou kontrolou.
  • O přípravu všech objednaných služeb na svatbu se staráme my. Máte vždy 100% servis.
  • Vždy minimálně jednu osobní či videoschůzku s DJ
  • Hudba na přání či „Blacklist“ (to co nemá hrát) je samozřejmostí

Co když můj svatební DJ onemocní?

DJ je také jen člověk a může se stát, že onemocní. Vždy pro Vás však máme náhradu, takže se nemusíte bát, že budete bez svého DJ na svatbu. TOTO GARANTUJEME i ve smlouvě, kterou spolu uzavřeme. V roce 2020 jsme i z důvodů Covidu několikrát tuto situaci řešili.

Jak garantujeme spokojenost?

Hodnotilo nás již více než 500 klientů a to na různých místech. Buď využijí náš hodnotící formulář zde na webu nebo hodnotí naše služby v Google ReviewFacebookuBeremese či dalších místech. Za celou dobu máme jen jedno horší hodnocení, to bylo naší chybou a nevhodným výběrem DJ na svatbu pro specifiký hudební žánr. Nedoporučujeme služby, jejichž hodnocení nenajdete nikde jinde krom jejich webu.

Jakou hudbu bude svatební DJ hrát?

Hrajeme vždy podle toho, co máte rádi Vy a Vaši hosté, nikoli my. Svatební DJ nehraje pro sebe, ale pro Vás. Snažíme se vždy přizpůsobit dané situaci, jak hudební skladbou, tak její hlasitostí. Před svatbou se spolu domluvíme jakou muziku preferujete, co byste chtěli slyšet a co naopak ne.

Máte také možnost si předem zvolit písně, interprety či žánry, které se Vám líbí a měly by rozhodně zaznít a to například v naší Klientské zóně. Někteří klienti mohou vložit například svůj playlist na Spoitify, poslat nám své playlisty na Apple Music, Youtube či dalších službách. Vše zpracujeme a připravíme.
Zajímá nás také, jakou hudbu naopak rádi nemáte. Říkáme tomu „Black list“ a ten důsledně dodržujeme.

Mohu se jít podívat na vystoupení svatebního DJ?

Vzhledem k tomu, že svatby jsou soukromé akce, obvykle pár a jejich rodiny nechtějí, aby se jich zúčastnili hosté zvnějšku. Většinou tedy není možné, abyste mohli naše svatební DJ vidět přímo na cizí svatbě. Snažíme se však mít co nejvíce materiálů abyste si o jednotlivých našich DJ na svatbu mohli udělat představu.

Bude DJ také svatbu moderovat?

Ano, moderování je pro nás samozřejmostí. S mikrofonem jsme velice aktivní, spolupracujeme se svědky, moderujeme hry, aktivity, organizační záležitosti. Styl moderování přizpůsobíme vždy vaší osobnosti a osobnostem vašich hostů. Kvalitní moderování totiž má minimálně z 50% vliv na kvalitu zábavy. Toto vše umíme v osmi jazycích.
Mnoho klientů má tendenci moderování podceňovat, chce jen někoho, kdo pouští hudbu a o nic víc se nestará. Takového „DJ“ nemáme. Záleží nám na tom, abyste prožili nezapomenutelný den.

Hraje DJ na přání svatebních hostů?

Ano. V průběhu celé svatby hudbu na přání přes mikrofon propagujeme. S hosty se bavíme a zajímáme se o to, jakou hudbu mají rádi. Hudba dle přání Vás a Vašich hostů je tedy pro DJ samozřejmostí.

Jak dlouho bude DJ na svatbě hrát?

Začínáme vždy dle naší vzájemné dohody. DJ na svatbu přijíždí dle předem domluveného času. Konec není pevně dán. Vždy se přizpůsobíme aktuální situaci. Smluvně máme konec maximálně ve 3 hodiny ráno. Pokud se jedná o páteční svatbu, je maxilmální doba opravdu do 3 hodin, pokud o sobotní, tak se snažíme vyhovět. Většinou to probíhá tak, že ve chvíli, kdy vidíme, že již ubývá hostů, domlouváme se buď s vámi nebo se svědkem na dalším průběhu, případně času ukončení. Další věcí je to, že na vás nikdy nebudeme tlačit, že už by konec měl být. Je to prostě na vás. Užijte si svou svatbu maximálně. Cena se nemění.

Od kolika mít DJ na svatební párty?

Velice individuální záležitost. DJ můžete mít už od svatebního obřadu, pokud jej však chcete až později čistě třeba jen na svatební párty, doporučujeme nejdříve 3-4 hodiny po obřadu. Do 2 hodin po obřadu máte již většinou také po obědě a DJ nebude rušit, když si bude chystat techniku (jezdíme vždy minimálně 120 minut před začátkem produkce). Statisticky nejčastěji začínáme hrát mezi 16-17 hodinou.

Chceme také kapelu či živou hudbu na obřad.

Máme také tým hudebníků. V části živá hudba najdete více informací. Tak koukněte. Nejčastěji hráváme na svatebním obřadu, jako doprovod k odpolednímu rautu, oblíbená je také kombinace např. saxofonisty a DJ jako hodinové večerní vystoupení.

Budeme uzavírat smlouvu?

Samozřejmě. Vždy uzavíráme smlouvu a vydáváme fakturu. Podpis smlouvy probíhá online. Úhrada probíhá vždy bezhotovostně. Toto vše přes Klientskou zónu. Detailní postup se Vám zobrazí také po vyplnění poptávkového formuláře.

Co vše s sebou DJ na svatbu přiveze?

Bude s sebou mít spoustu věcí. Přiveze kompletní zvukovou i světelnou techniku (viz fotky výše) včetně vlastního stolu, což oceníte nejen Vy, ale také personál na Vašem svatebním místě. Design je moc důležitý, líbí se nám, když vše nejen dobře hraje, ale také vypadá. Máme poměrně rozsáhlý světelný park, takže pokud bude Vaše svatba probíhat ve větších prostorech, není to pro nás žádný problém. Každý náš DJ využívá stejné profesionální vybavení značek Pioneer, Electro-Voice, RCF, Shure a dalších.

Kdy bude DJ chystat techniku?

DJ na svatbu přijíždí nejpozději 120 minut před začátkem produkce. Příprava techniky trvá zhruba 90 minut, zbylý čas je tzv. „vata“. Pokud je to možné, připravujeme techniku již den předem. V případě, že je technický rider složitější, přizpůsobíme tomu také čas přípravy.

Jak bude DJ na svatbu oblečen?

Při přípravě techniky má DJ na sobě firemní oblečení – triko, kalhoty. Ihned po dokončení příprav se převléká do formálního oblečení. Nejčastěji oblek + kravata/motýlek. Záleží na dress code, který na své svatbě budete mít.

Co musíme zařídit jako novomanželé?

Protože víme, že s přípravou svatby máte již tak mnoho starostí, děláme maximum proto, abyste alespoň s hudbou neměli starosti žádné. Jediné, co po Vás budeme chtít je zásuvka v dosahu do 25m, ale i to si většinou řešíme sami. V ČR jsme hráli již na více než 1000 místech a vedeme si k nim tzv. technickou evidenci, takže mnoho prostor již známe a tím pádem si s Vámi jen potvrdíme, zda bude například uspořádání stolů takové, jaké známe.

Co je Klientský portál?

V ČR se jedná o jedinečnou službu, díky které máte plně pod kontrolou svou akci. Aktivity, svatební hry, hudba, časový plán dne, inspirace, smlouva, veškeré údaje včetně kontaktů na svého svatebního DJ – to vše máte kdykoli k dispozici. Obrovskou výhodou je možnost připravit ve spolupráci s DJ playlist. K tomuto můžete využít mimo jiné Spotify, které máme s našim portálem propojené. Tím pádem své skladby jednoduše přidáte a nemusíte trávit dlouhé hodiny vypisováním. Součástí je taký knihovna se skladbami pro inspiraci a mnoho dalšího.

Klientský portál najdete zde. Přihlašovací údaje obdržíte po elektronickém podpisu smlouvy.

Co by měl profesionální svatební DJ umět?

Dobrého DJ na svatbu poznáte již při prvním kontaktu. Musí Vám umět poradit jak s hudbou naložit, měl by znát interprety, žánry, prostě mít přehled. Dále musí disponovat kvalitním verbálním i neverbálním projevem a profesionálním vybavením, schopností jednat s lidmi, mít jistou dávku empatie a také umět na sebe vzít odpovědnost.

Na samotné svatbě musí být schopen lidi bavit, moderovat, být schopen komunikovat s hosty. Neměl by to být pouze „pouštěč“. Měl by umět hudbu mixovat, popřípadě plynule navazovat na různé žánry. A přesně takový je každý náš člen týmu. Máme vlastní interní akademii ve které se vzděláváme jak v komunikačních a moderátorských dovednostech, tak jazycích a technice hraní. Nedílnou součástí je také umění improvizace a psychologie davu. Díky tomu se neustále zlepšujeme a výsledky jsou znát také na hodnoceních klientů, kterých máme přes 500.

Kdy zvolit kombinaci svatební DJ + moderátor?

Tuto službu poskytujeme od roku 2018. Vzorem nám byly americké svatby, kde je tato kombinace dnes velice častá. V České republice nevíme o nikom, kdo by tento typ služby poskytoval na svatbu. Moderujeme v několika jazycích: CZ, EN, DE, SK, FR, PL (a to i mezi sebou).

Kombinace DJ na svatbu a moderátora zvlášť má své výhody. Moderátor má totiž daleko více možností jak komunikovat s Vámi či Vašimi hosty, není limitován prostorem a může Vám pomoci daleko více při koordinaci programu. Pokud je svatební DJ také v roli moderátora, je jeho prostor omezen. Omezení spočívá v tom, že například u svatebních her je poměrně složité moderovat, pouštět hudbu a ještě se pohybovat mezi hosty či v prostoru.

Pomůžete mi zorganizovat svatební hry?

Svatební hry jsou jednou z důležitých součástí většiny svatebních dní. My doporučujeme maximálně 2-3 aktivity, doporučujeme zapojit vlastní představivost a také svědky. Hry běžně moderujeme, případně pomáháme svědkům.

Inspirací pro Vás může být náš speciální portál ZDE. Najdete zde mnoho šablon, aplikace, můžete si vygenerovat vlastní svatební kvíz, hru Královský kočár atd. V průběhu svatby Vám s organizací a moderováním her pomůže každý svatební DJ KV.

Máte něco navíc?

Máme toho spoustu. Krom DJ na svatbu máme kapely a hudebníkyfotografy a kameramany a spoustu dalších možností. Jednou z častých služeb v roce 2020 je například Symbolický svatební obřad nebo tanec v oblacích.

Chci svatebního DJ, jak mám postupovat?

Zadejte poptávku, zavoláme vám, pošleme možnosti, dostupnost a cenu. Detailní postup najdete na stránce poptávky.

Jak dlouho dopředu je dobré objednat svatebního DJ?

Čím dříve, tím lépe. Naše kapacita není neomezená. Některé termíny jsou plné třeba již rok dopředu. Každý rok se objeví termíny, které zmizí ještě před koncem předešlého roku, proto na nic nečekejte. V tuto chvíli se objednávají jak termíny pro rok 2021 tak 2022.

Cena DJ na svatbu?

Cena začíná na 12700 Kč. Za cenou a kvalitou poskytnuté služby si stojíme. Nižší cena by naši službu dehonestovala a nemohli bychom jí poskytovat na současné úrovni. Cena se odvíjí od několika parametrů a proto je individuální. Jedním z nich je začátek svatby, dalším dojezdová vzdálenost a náročnost, pokud máte navíc také ozvučení svatebního obřadu, cena vzroste. Naše cenová politika je postavena férově a to tak, abychom mohli poskytovat službu v nejlepší možné kvalitě.

Jaké místa kolem Havířova či Českého Těšína na svatbu?

Asi nejznámějším místem je Grunt No. 135 v Těrlicku, kde hráváme cca každých 14 dní svatbu. Dalším zajímavým prostorem může být Nová Polana či Restaurace na Zaguří v Horních Bludovicích. Pokud chce svatbu nad 100 hostů, doporučujeme buď letiště v Orlové nebo Kolářovu chatu na Frýdecko-Místecku. Pokud hledáte DJ na svatbu Havířov a okolí, ozvěte se

Tak už neváhejte a pošlete nám nezávaznou poptávku

Dozvíte se, kteří DJs jsou volní, jaké další služby máme a kolik to bude stát. Nebojte se, nekousneme vás.

  • Zavolá vám Lenka nebo Anička, pobavíte se o detailech Vaší svatby.
  • Pošleme vám cenovou nabídku s nejvhodnějšími DJs.
  • Budete mít svou svatbu bez starostí.