Vítejte...

FAQ

Hledat na našich stránkách

Jakou hudbu hrajete?

Hrajeme vždy podle toho co se libí Vám a Vašim hostům, nikoli nám. Snažíme se vždy přizpůsobit dané situaci, jak hudební skladbou, tak její hlasitostí.
Před akcí se spolu domluvíme jakou muziku preferujete, co byste chtěli slyšet a co naopak ne. Máte také možnost si předem nadefinovat písně, interprety či žánry, které se Vám líbí a měly by rozhodně zaznít.

Zajímá nás také, jakou hudbu naopak rádi nemáte. Toto důsledně dodržujeme.

Moderujete?

Ano, moderování je pro nás samozřejmostí. S mikrofonem jsme velice aktivní, spolupracujeme se svědky, moderujeme hry, aktivity, organizační záležitosti. Prostě show 🙂

Co je to klientská zóna?

V ČR se jedná o jedinečnou službu, díky které máte plně pod kontrolou svou akci. Potvrzujete zde svou smlouvu, veškeré údaje včetně kontaktů na svého DJ-je máte kdykoli k dispozici. Obrovskou výhodu je Playlist management, díky kterému si můžete zvolit své oblíbené písně či žánry. Dále zde najdete spoustu rad a inspirace, šablony ke svatebním hrám a mnoho dalšího.

Co vše si přivezete?

Máme s sebou spoustu věcí.
Přivezeme kompletní zvukovou i světelnou techniku včetně vlastního stolu. Klademe velký důraz na design a líbí se nám, když vše nejen dobře hraje, ale také vypadá.
Máme poměrně rozsáhlý světelný park, takže pokud bude Vaše svatba probíhat ve větších prostorech, není to pro nás žádný problém.
Všichni naši DJ’s využívají vlastní profesionální vybavení značek Pioneer, Electro-Voice, RCF, Shure, Dennon, Reloop, Stagg a další.

Hrajete na přání?

Ano. Na začátku svatby také na tuto možnost Vaše hosty upozorníme a posléze toto ještě několikrát zopakujeme. S hosty se bavíme a zajímáme se o to, jakou hudbu mají rádi.

Jak dlouho budete hrát?

Začínáme vždy dle naší vzájemné dohody. Končíme až podle Vás, cenu již neměníme.

Jak dlouho budete hrát?

Začínáme vždy dle naší vzájemné dohody. Konec nijak neomezujeme, cenu již neměníme.

Kdy budete chystat techniku?

Nejčastěji techniku chystáme 60-90 minut před začátkem produkce. Není problém se s námi domluvit na dřívější přípravě.

Budeme mít na naší svatbě také kapelu, můžete jí ozvučit?

V případě domluvy ozvučíme také kapelu. Toto se mírně projeví na ceně.

Nabízíte také karaoke?

Karaoke nenabízíme a na akci Vám jej ani nedoporučujeme. Jde o zábavu oblíbenou vždy pouze u části hostů. Navíc kvalita Karaoke je u většiny poskytovatelů této služby špatná. Důvodem je to, že tuto hudbu je potřeba také kupovat, což většina lidí nedělá a stahuje nekvalitní podkladovou hudbu ke karaoke.

Můj známý má notebook a bedny, proč tedy objednat profesionálního DJ-je?

Profesionální DJ dělá víc než jen pouští hudbu. Působí také jako moderátor, jehož úkolem je bavit hosty. Provede Vás celou akcí, soutěžemi a reaguje na aktuální situaci. Musí být také schopen uřídit hosty ve smyslu písniček na přání. Když si představíte situaci, že u bratrancova notebooku stojí 5 lidí a hádají se o to, která píseň bude hrát jako první, tak to asi není to, co byste na Vaší akci chtěli. Navíc, váš bratranec je rodina, a neměla by se rodina spíše bavit než se starat hudbu? DJ dělá víc než jen to, že pouští hudbu, vytváří Vám vzpomínky.

Co musíme zařídit my?

Protože víme, že s přípravou svatby máte již tak mnoho starostí, děláme maximum proto, abyste alespoň s hudbou neměli žádné starosti. Jediné, co po Vás budeme chtít je zásuvka v dosahu do 5m.

Budeme uzavírat smlouvu? Budeme mít doklad o zaplacení?

Samozřejmě. Vždy uzavíráme smlouvu a vydáváme fakturu. Podpis smlouvy probíhá online. Na každou událost Vám vystavíme jednak zálohovou fakturu a poté také fakturu konečnou. Úhrada probíhá vždy bezhotovostně.

Máte více DJs. Mohu si vybrat, kterého budu chtít?

Vždy záleží na obsazenosti daného DJ-je. Při vyplnění poptávkového formuláře si jej máte možnost vybrat, pokud bude volný, bude Váš. V případě, že požadovaný DJ má již termín obsazen, nabídneme Vám jiného. Všichni DJ’s v KV-Production jsou velice schopní, zkušení a nemusíte se obávat, že by nesplnili Vaše očekávání.

Co když můj DJ onemocní?

DJ’s jsou také jen lidé a může se stát, že onemocní. Nicméně vždy uděláme vše pro to aby Váš DJ dorazil. V případě, že by to opravdu nešlo, nabídneme Vám jiného DJ-je a Vy máte možnost buď souhlasit, nebo zrušit smlouvu a my Vám vrátíme vše co jste doposud zaplatili a ještě 10% navíc z ceny Vaší akce.

Jaký je rozdíl mezi kvalitním a nekvalitním DJ-jem?

Dobrého DJ poznáte již při prvním kontaktu. Musí Vám umět poradit jak s hudbou na Vaší akci naložit, měl by znát interprety, žánry, prostě mít přehled. Dále by musí disponovat kvalitním verbálním i neverbálním projevem a profesionálním vybavením.
Na samotném večírku musí být schopen lidi bavit, moderovat, být schopen komunikovat s hosty. Neměl by to být pouze „pouštěč“. Měl by umět hudbu mixovat, popřípadě plynule navazovat na různé žánry.

Jak dlouho dopředu je potřeba DJ-je objednat?

Čím dříve, tím lépe. Naše kapacita není neomezená. Některé termíny jsou plné třeba již rok dopředu.

Je na svatbě lepší kapela (žívá hudba) nebo DJ?

Pokud najdete kvalitní živou hudbu, je to skvělý zážitek. Ovšem takových je málo a jsou cenově několikanásobně dražší, než DJ. Kapela má navíc omezený repertoár. Oproti kapele má DJ víceméně neomezený hudební archív. Problém bývá v kvalitě používané hudby – kvalitní DJ má hudbu kvalitní, nekvalitní DJ má většinou hudbu kradenou. Optimální je spojení jak kapely (cca. 14.00 – 18:00), tak DJ-je (od 18:00 do konce).

Jakou hudbu hrajete?

Hrajeme vždy podle toho co se libí Vám a Vašim hostům, nikoli nám. Snažíme se vždy přizpůsobit dané situaci, jak hudební skladbou, tak její hlasitostí.
Před akcí se spolu domluvíme jakou muziku preferujete, co byste chtěli slyšet a co naopak ne. Máte také možnost si předem nadefinovat písně, interprety či žánry, které se Vám líbí a měly by rozhodně zaznít.

Zajímá nás také, jakou hudbu naopak rádi nemáte. Toto důsledně dodržujeme.

Moderujete?

Ano, moderování je pro nás samozřejmostí. S mikrofonem jsme velice aktivní, spolupracujeme se svědky, moderujeme hry, aktivity, organizační záležitosti. Prostě show 🙂

Co je to klientská zóna?

V ČR se jedná o jedinečnou službu, díky které máte plně pod kontrolou svou akci. Potvrzujete zde svou smlouvu, veškeré údaje včetně kontaktů na svého DJ-je máte kdykoli k dispozici. Obrovskou výhodu je Playlist management, díky kterému si můžete zvolit své oblíbené písně či žánry. Dále zde najdete spoustu rad a inspirace, šablony ke svatebním hrám a mnoho dalšího.

Co vše si přivezete?

Máme s sebou spoustu věcí.
Přivezeme kompletní zvukovou i světelnou techniku včetně vlastního stolu. Klademe velký důraz na design a líbí se nám, když vše nejen dobře hraje, ale také vypadá.
Máme poměrně rozsáhlý světelný park, takže pokud bude Vaše svatba probíhat ve větších prostorech, není to pro nás žádný problém.
Všichni naši DJ’s využívají vlastní profesionální vybavení značek Pioneer, Electro-Voice, RCF, Shure, Dennon, Reloop, Stagg a další.

Hrajete na přání?

Ano. Na začátku svatby také na tuto možnost Vaše hosty upozorníme a posléze toto ještě několikrát zopakujeme. S hosty se bavíme a zajímáme se o to, jakou hudbu mají rádi.

Jak dlouho budete hrát?

Začínáme vždy dle naší vzájemné dohody. Končíme až podle Vás, cenu již neměníme.

Jak dlouho budete hrát?

Začínáme vždy dle naší vzájemné dohody. Konec nijak neomezujeme, cenu již neměníme.

Kdy budete chystat techniku?

Nejčastěji techniku chystáme 60-90 minut před začátkem produkce. Není problém se s námi domluvit na dřívější přípravě.

Budeme mít na naší svatbě také kapelu, můžete jí ozvučit?

V případě domluvy ozvučíme také kapelu. Toto se mírně projeví na ceně.

Nabízíte také karaoke?

Karaoke nenabízíme a na akci Vám jej ani nedoporučujeme. Jde o zábavu oblíbenou vždy pouze u části hostů. Navíc kvalita Karaoke je u většiny poskytovatelů této služby špatná. Důvodem je to, že tuto hudbu je potřeba také kupovat, což většina lidí nedělá a stahuje nekvalitní podkladovou hudbu ke karaoke.

Můj známý má notebook a bedny, proč tedy objednat profesionálního DJ-je?

Profesionální DJ dělá víc než jen pouští hudbu. Působí také jako moderátor, jehož úkolem je bavit hosty. Provede Vás celou akcí, soutěžemi a reaguje na aktuální situaci. Musí být také schopen uřídit hosty ve smyslu písniček na přání. Když si představíte situaci, že u bratrancova notebooku stojí 5 lidí a hádají se o to, která píseň bude hrát jako první, tak to asi není to, co byste na Vaší akci chtěli. Navíc, váš bratranec je rodina, a neměla by se rodina spíše bavit než se starat hudbu? DJ dělá víc než jen to, že pouští hudbu, vytváří Vám vzpomínky.

Co musíme zařídit my?

Protože víme, že s přípravou svatby máte již tak mnoho starostí, děláme maximum proto, abyste alespoň s hudbou neměli žádné starosti. Jediné, co po Vás budeme chtít je zásuvka v dosahu do 5m.

Budeme uzavírat smlouvu? Budeme mít doklad o zaplacení?

Samozřejmě. Vždy uzavíráme smlouvu a vydáváme fakturu. Podpis smlouvy probíhá online. Na každou událost Vám vystavíme jednak zálohovou fakturu a poté také fakturu konečnou. Úhrada probíhá vždy bezhotovostně.

Máte více DJs. Mohu si vybrat, kterého budu chtít?

Vždy záleží na obsazenosti daného DJ-je. Při vyplnění poptávkového formuláře si jej máte možnost vybrat, pokud bude volný, bude Váš. V případě, že požadovaný DJ má již termín obsazen, nabídneme Vám jiného. Všichni DJ’s v KV-Production jsou velice schopní, zkušení a nemusíte se obávat, že by nesplnili Vaše očekávání.

Co když můj DJ onemocní?

DJ’s jsou také jen lidé a může se stát, že onemocní. Nicméně vždy uděláme vše pro to aby Váš DJ dorazil. V případě, že by to opravdu nešlo, nabídneme Vám jiného DJ-je a Vy máte možnost buď souhlasit, nebo zrušit smlouvu a my Vám vrátíme vše co jste doposud zaplatili a ještě 10% navíc z ceny Vaší akce.

Jaký je rozdíl mezi kvalitním a nekvalitním DJ-jem?

Dobrého DJ poznáte již při prvním kontaktu. Musí Vám umět poradit jak s hudbou na Vaší akci naložit, měl by znát interprety, žánry, prostě mít přehled. Dále by musí disponovat kvalitním verbálním i neverbálním projevem a profesionálním vybavením.
Na samotném večírku musí být schopen lidi bavit, moderovat, být schopen komunikovat s hosty. Neměl by to být pouze „pouštěč“. Měl by umět hudbu mixovat, popřípadě plynule navazovat na různé žánry.

Jak dlouho dopředu je potřeba DJ-je objednat?

Čím dříve, tím lépe. Naše kapacita není neomezená. Některé termíny jsou plné třeba již rok dopředu.

Je na svatbě lepší kapela (žívá hudba) nebo DJ?

Pokud najdete kvalitní živou hudbu, je to skvělý zážitek. Ovšem takových je málo a jsou cenově několikanásobně dražší, než DJ. Kapela má navíc omezený repertoár. Oproti kapele má DJ víceméně neomezený hudební archív. Problém bývá v kvalitě používané hudby – kvalitní DJ má hudbu kvalitní, nekvalitní DJ má většinou hudbu kradenou. Optimální je spojení jak kapely (cca. 14.00 – 18:00), tak DJ-je (od 18:00 do konce).